loading...
ثانیه به ثانیه با رئال مادرید
يوسف لطفي نيا بازدید : 102 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرجع خبری رئال اسپورتکیلور ناواس که تابستان گذشته از لوانته به رئال مادرید پیوست، از بازی در رئال مادرید ابراز ناامیدی کرد.

وی از زمان ورودش به رئال مادرید، 11 مرتبه برای این تیم به میدان رفته است و نقش کلیدی در صعود تیم کاستاریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل داشت.

ناواس دیشب برای ششمین بار در رقابت های لالیگا به میدان رفت. در این دیدار رئال مادرید با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

وی که به خاطر اشتباه در دفع توپ و گل زدن اسپانیول مورد انتقاد قرار گفت، بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت: اگر بازی نکنم، نمی توانم ارزشم را ثابت کنم. وقتی شکایتی نمی کنم، به این معنی نیست که تلاش نمی کنم. می خواهم بیشتر بازی کنم. این واقعیت دارد که من سال سختی را داشتم. ولی همیشه نهایت تلاش خود را کردم که حرفه ای باشم.

وی افزود: امیدوارم سال آینده متفاوت باشد و نقش شروع کننده داشته باشم. من قرارداد 5 ساله با رئال دارم و طرز فکر مثبتی دارم. این شرایط سخت است ولی تسلیم نمی شوم. به فرصت های ایجاد شده امیدوارم. رقابت خوب است چون به من برای پیشرفت کمک می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با کنار گذاشتن آنچلوتی موافقید؟
    امتیاز دهی به وبلاگ رئال

    ابزار گوگل پلاس

    Powered By Pichak

    کد گوگل پلاس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 745
  • بازدید کلی : 9,571